mandag 28. september 2009

Luxury Consumption



Da har det gått et par dager og vi har rukket å se enda mer av London. Vi var innom eksklusive Harrods og Selfridges. Det var dekket med luksus fra topp til bunn. Ikke hadde jeg råd til å kjøpe merkene de hadde der som Louis Vitton, Dolce og Gabbana og ikke minst Chanel, men jeg fikk ta på ekte designerklær. De var fantastiske og så vakre. Jeg drømte meg bort til en dag jeg faktisk kan ha på meg de dyrebare plaggene som hang pent på kleshengere. Lokalene var gigantisk store. Man kunne finne absolutt alt man ville der. Jeg var praktisk talt i himmelen! Det er bare å spørre mine medreisende. Det var flere etasjer med klær, vesker og mat. De hadde mat fra hele verden. Vi fant til og med brunost!
Etter et par timer i hver av butikkene endte vi opp med noe smått (og godt) av det litt billigere slaget. En himmelsk god mini muffins og te fra Harrods og et par notatbøker fra Selfridges. Neste gang kanskje jeg går for noe mer eksklusivt, må bare spare litt først ;)
Man føler seg virkelig spesiell når man går rundt der inne. Jeg kommer til å ta turen tilbake, med eller uten penger. Kosestund.

1 kommentar:

  1. Så gøy!!!!
    Kan tenke meg at det var morro, jeg blir litt stressa selv av så dyre butikker ;)
    Gleder meg mest til minimuffin...

    SvarSlett